ÜROLOJİ DOKTORU ANKARA | DOÇ.DR.CENK ACAR
DOÇ.DR.CENK ACAR HAKKINDA

Ankara 1977 yılı doğumlu olan Dr. Cenk ACAR, ilk, orta ve lise eğitimini Ankara Özel Yükseliş Koleji'nde tamamladı. Haziran 2001 tarihinde Ankara Üniversitesi Tıp Fakültesi’nden mezun oldu. Haziran 2002 - Eylül 2006 tarihleri arasında Gazi Üniversitesi Tıp Fakültesi Üroloji Anabilim Dalı’nda uzmanlık eğitimini yaptı. Ocak 2007 - Mayıs 2008 tarihleri arasında Mardin Kızıltepe Devlet Hastanesinde “Devlet Hizmet Yükümlülüğü”nü tamamladı. Haziran 2008 - Mayıs 2009 tarihleri arasında Konya Asker Hastanesinde askerlik görevini yaptı. Haziran 2009-Kasım 2012 tarihleri arasında Pamukkale Üniversitesi Tıp Fakültesi Üroloji Anabilim Dalı’nda yardımcı doçent doktor olarak görev yaptı. Mayıs 2012 - Kasım 2012 tarihleri arasında “Netherland Cancer Institute-AVL hospital” Üroloji departmanında 6 ay süre ile ürolojik kanserlerde robotik ve laparoskopik cerrahi fellowluğu yaptı. Kasım 2012‘de Acıbadem Ankara Hastanesi'nde çalışmaya başladı. Eylül 2014 tarihinde gerekli akademik yeterlilikleri tamamlayarak “Doçent Doktor” ünvanını aldı.
22 Haziran 2015 tarihine kadar Acıbadem Üniversitesi Tıp Fakültesi Üroloji Anabilim Dalı’nda ve Acıbadem Ankara Hastanesinde Üroloji Doçenti olarak görevini sürdüren Dr. Cenk ACAR bu tarihten itibaren Özel Eryaman Hastanesi'nde hastaları ile buluşmaya devam etmektedir.
Akademik ilgi alanları ürolojik kanserler ve endoürolojik cerrahilerdir.
Evli, 2 çocuk babası ve iyi derecede İngilizce bilmektedir.

ÜYE OLDUĞU DERNEKLER